FAQ - Pytania i odpowiedzi
Czym jest wirtualna karta kredytowa?
Do jakiej wysokości może być udzielony limit kredytowy na karcie?
W jakim czasie będę mógł skorzystać z przyznanego limitu?
Jak mogę złożyć wniosek o kartę?
Wniosek o wydanie wirtualnej karty kredytowej składasz tylko raz. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej możesz w wygodny i bezpieczny sposób korzystać ze środków przez cały rok!
Jakie warunki muszę spełnić, żeby złożyć wniosek o kartę?
Jakich dokumentów potrzebuję, żeby złożyć wniosek o kartę?
Jakie są korzyści z posiadania wirtualnej karty kredytowej?
- możliwość dokonywania płatności internetowych, wypłat z bankomatów i szybkich płatności zbliżeniowych. Wszystko za pomocą smartfona.
- minimum formalności i opłat, a jeśli nie korzystasz z przyznanego limitu nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!
Jakie są koszty korzystania z karty?
- - od 4% prowizji od wykorzystanego limitu w każdym okresie rozliczeniowym.
- - od 0 zł za płatności internetowe i zbliżeniowe (Google Pay, Apple Pay) i przelewy z rachunku karty.
- - od 0 zł za wydanie i obsługę karty.
- - od 0 zł za aktywację i zastrzeżenie karty.
- - od 0 zł za wypłatę pieniędzy z bankomatu.
Czy korzystanie z wirtualnej karty jest bezpieczne?
Jak mogę aktywować i dezaktywować kartę?
Jaki jest termin ważności karty?
Możesz zrezygnować z jej wznowienia wcześniej, ale jeśli postanowisz nie rezygnować, to jej ważność zostanie automatycznie przedłużona na kolejny okres.
W jaki sposób odbywa się spłata limitu kredytowego na karcie?
Przyznany limit możesz spłacić w całości lub w części, w dowolnym momencie trwania Umowy, ale nie później niż w ostatnim dniu jej obowiązywania. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną kwotę do zapłaty.
Spłaty możesz dokonać bezpośrednio w swoim Panelu Klienta, lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy znajdujący się w umowie.
W przypadku nieterminowej spłaty możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami (odsetki karne i koszty windykacyjne).
Jak mogę się skontaktować?
Jak mogę zastrzec kartę?
W jaki sposób mogę odblokować kartę po błędnym wpisaniu PINu?
Jakie warunki muszę spełnić, żeby otrzymać pożyczkę?
Jakie dokumenty muszę przygotować, żeby wnioskować o pożyczkę
Czy muszę przedstawić potwierdzenie dochodów od pracodawcy?
Jaką maksymalną kwotę pożyczki mogę otrzymać?
Kiedy i jak dowiem się, że pożyczka została mi przyznana?
W jaki sposób będę weryfikowany przed otrzymaniem pożyczki?
Będziesz weryfikowany w Biurach Informacji Gospodarczej i Biurze Informacji Kredytowej.
Będziemy także potwierdzać Twoją tożsamość, w tym celu udostępniamy do wyboru 2 metody:
1. Poprzez system Konto X - potwierdzenie tożsamości za pomocą danych udostępnianych podczas logowania się do platformy online swojego konta bankowego – metoda wykorzystująca zaawansowane narzędzie szyfrujące SSL, metoda jest najszybszą z dostępnych, która umożliwia otrzymanie decyzji natychmiast po pozytywnej weryfikacji wniosku.
2. Poprzez Giro – wybierając tę metodę nie musisz posiadać konta bankowego. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu pożyczki zostanie wysłana wiadomość sms z kodem. Weryfikacja danych polega na okazaniu dowodu osobistego oraz smsa z kodem w urzędzie pocztowym w momencie odbioru gotówki.
W jakim czasie otrzymam pieniądze?
Jeśli wybrałeś weryfikację poprzez Konto X pieniądze otrzymasz natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o pożyczkę.
Wybierając weryfikację poprzez GIRO (gdzie niewymagane jest posiadanie konta bankowego) po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu pożyczki zostanie wysłana wiadomość sms z kodem. Następnie należy się udać do najbliższego urzędu Poczty Polskiej z dowodem osobistym oraz kodem otrzymanym w wiadomości sms aby odebrać pieniądze.
Dlaczego nie otrzymałem pożyczki, o którą wnioskowałem?
Czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę, jeśli nie spłaciłem jeszcze poprzedniej?
Czy muszę podpisać umowę?
Czy weryfikacja mojego konta jest bezpieczna?
Nie musisz się niczego obawiać. Metody weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem konta bankowego są w pełni bezpieczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów udostępniamy do wyboru 2 metody weryfikacji, w tym jedną, która nie wymaga posiadania konta bankowego – GIRO.
1. Weryfikacja poprzez system Konto X - potwierdzenie tożsamości za pomocą danych udostępnianych podczas logowania się do platformy online swojego konta bankowego – metoda wykorzystująca zaawansowane narzędzie szyfrujące SSL, metoda jest najszybszą z dostępnych, która umożliwia otrzymanie decyzji natychmiast po pozytywnej weryfikacji wniosku.
2. Weryfikacja poprzez Giro – wybierając ta metodę nie musisz posiadać konta bankowego. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu pożyczki zostanie wysłana wiadomość sms z kodem. Weryfikacja danych polega na okazaniu dowodu osobistego oraz smsa z kodem w urzędzie pocztowym w momencie odbioru gotówki.
Dlaczego we wniosku muszę podać swój numer telefonu?
Numer telefonu jest dla nas ważny, jako jeden z elementów procesów weryfikacji. Może okazać się niezbędny w razie potrzeby szybkiego kontaktu.
W przypadku wyboru wypłaty pieniędzy poprzez czek GIRO, gdzie nie wymagane jest posiadanie konta bankowego, a pieniądze odbierasz w urzędzie pocztowym, numer telefonu jest niezbędny, ponieważ wysyłany jest na niego kod umożliwiający odbiór gotówki.
Czy mogę wnioskować o pożyczkę nie mając konta bankowego?
Oczywiście. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów udostępniamy do wyboru wypłatę pieniędzy czekiem GIRO. Wybierając tę metodę nie musisz posiadać konta bankowego. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu pożyczki zostanie wysłana wiadomość sms z kodem. Następnie musisz udać się do najbliższego urzędu pocztowego i po okazaniu dowodu osobistego oraz smsa z kodem odbierasz gotówkę. Pieniądze będą czekać do odbioru w ciągu 10 dni kalendarzowych.
Czy mogę skorzystać z konta bankowego innej osoby?
Dlaczego moje dane są przechowywane?
Czy mogę aplikować o pożyczkę, gdy mój wcześniejszy wniosek został odrzucony?
Czy jest możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki?
Oczywiście. W przypadku wcześniejszej spłaty kwota jest pomniejszona o koszty (odsetki i część prowizji), które musiałbyś ponieść w przypadku spłat zgodnie z harmonogramem.
W jaki sposób mogę spłacić moją pożyczkę?
Na jakie konto muszę spłacić pożyczkę?
Co powinienem zrobić, jeżeli nie mogę spłacić pożyczki w wyznaczonym terminie?
Czy mogę spłacić pożyczkę przed terminem?
Co się stanie, jeżeli nie spłacę pożyczki na czas?
Gdzie mogę sprawdzić aktualny status mojej pożyczki?
W jaki sposób mogę skontaktować się z Działem Obsługi?
W jakich godzinach pracuje SuperGrosz?
Jak mogę zmienić hasło do logowania?
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do logowania?
Czy mogę zmienić moje dane osobowe?
Jak mogę usunąć moje dane osobowe?
W jakich godzinach odbywa się księgowanie w bankach obsługiwanych przez DotPay?
W jakich godzinach odbywa się księgowanie w bankach obsługiwanych przez Autopay (dawniej Blue Media)?
*Oferta dla produktu Pożyczka „Super promocja” polega na obniżeniu prowizji poprzez udzielenie upustu w
wysokości od 20% do 100%
prowizji przewidzianej w standardowym cenniku. Upust jest uzależniony od kwoty i okresu
kredytowania.
Obniżenie prowizji nastąpi w okresie trwania umowy pożyczki przed spłatą całkowitej kwoty do zapłaty.
Warunkiem przyznania upustu jest:
- spłacenie wszystkich rat pożyczki, poprzedzających ostatnią ratę terminowo, zgodnie z
harmonogramem
- brak opóźnienia w zapłacie którejkolwiek z rat o więcej, niż 20 dni kalendarzowych
Udzielenie pożyczki zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej i wysokiej oceny scoringowej.
Szczegóły promocji w Regulaminie dostępnym na
https://supergrosz.pl/regulamin-superoferta
*Produkt promocyjny Pożyczka „Super promocja”
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania w przypadku spełnienia warunków promocji (RRSO): 35,50% dla całkowitej kwoty pożyczki 4 500 zł, czas obowiązywania umowy 35 miesięcy, spłata w 35 ratach miesięcznych po 196,31 zł każda rata, oprocentowanie zmienne 19% rocznie. Całkowity koszt pożyczki 2 370,84 zł, w tym: prowizja 0,00 zł, odsetki 2 370,84 zł. Całkowita kwota do zapłaty 6 870,84 zł (stan na dzień 24.09.2023).
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania w przypadku niespełnienia warunków promocji (RRSO): 50,02% dla całkowitej kwoty pożyczki 4 500 zł, czas obowiązywania umowy 35 miesięcy, spłata w 34 ratach miesięcznych po 196,31 zł rata, rata 35. w kwocie 1 955,73 zł, oprocentowanie zmienne 19% rocznie. Całkowity koszt pożyczki 4 130,27 zł, w tym: prowizja 1 759,43 zł, odsetki 2 370,84 zł. Całkowita kwota do zapłaty 8 630,27 zł (stan na dzień 24.09.2023).
Produkt Pożyczka „Standard”
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO): 56,97% dla całkowitej kwoty pożyczki 4 500 zł, czas obowiązywania umowy 32 miesięcy, spłata w 32 ratach miesięcznych po 246,31 zł każda rata, oprocentowanie zmienne 19% rocznie. Całkowity koszt pożyczki 3 381,82 zł, w tym: prowizja 1 646,31 zł, odsetki 1 735,51 zł. Całkowita kwota do zapłaty 7 881,82 zł (stan na dzień 24.09.2023).
Pożyczkodawcą jest Aiqlabs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 11/27, 00-189 Warszawa zarejestrowany jest w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000551150 NIP: 5252607460 REGON: 360301004 Kapitał zakładowy w wysokości 300000 PLN.
Udzielenie pożyczki jest uzależnione od pozytywnej oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.
Minimalny okres spłaty pożyczki ratalnej oferowanej przez Aiqlabs Sp. z o.o. wynosi 121 dni, a maksymalny okres spłaty wynosi 1500 dni. Maksymalne RRSO wynosi 122,99 % (stan na dzień 24.09.2023).
Podmiotem uprawnionym, właściwym do rozstrzygania sporu wynikającego z Umowy pomiędzy Pożyczkobiorcą a Pożyczkodawcą jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl. W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Pożyczkodawcą a Pożyczkobiorcą istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/odr, która ułatwia pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.
Infostom spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 55/73 lok 72 A, 00-676 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000433848, RPK036508 współpracuje jako pośrednik kredytowy z kredytodawcami: Aiqlabs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i jest umocowany do: przedstawiania ofert zawarcia umowy o kredyt konsumencki, przetwarzania danych, przekazywania dokumentów kredytowych, a w niektórych wypadkach – zawierania umów kredytu konsumenckiego, zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem. Stan na dzień 18.05.2021 r.